"We don't see things as they are, we see them as we are" Anais Nin

Περί ανομημάτων και εγκλημάτων…

Η είδηση από το Βήμα της Κυριακής 26 Ιουλίου 2009:

“Η Εκκλησία ανακοίνωσε ότι θα καταφύγει στην Ακαδημία Αθηνών, και θα χρηματοδοτήσει έρευνα «περί της συμβολής της Εκκλησίας στη διάσωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού (Μνημεία- Γραμματεία)»

Παρθενώνας - η μέγιστη ύβρις των χριστιανών: επί 1000 έτη μετέτρεψαν τον ιερό ναό των Ελλήνων, το κορυφαίο επίτευγμα του Ελληνικού Πολιτισμού, σε ιουδαιοχριστιανική εκκλησία. Η επικράτηση των Οθωμανών έφτασε να βάλει τέλος σε αυτή τη φάρσα...

Ο απόστολος Παύλος επιβλέπει την πρώτη καύση ελληνικών βιβλίων από χριστιανούς - (Πράξεις Αποστόλων 19.19)

Πράξεις Αποστόλων – 19.19:

“Πολλοί δε και εξ εκείνων οίτινες έκαμνον τας μαγείας,

φέροντες τα βιβλία αυτών,

κατέκαιον ενώπιον πάντων

και αριθμήσαντες τας τιμάς αυτών,

εύρον πεντήκοντα χιλιάδας αργυρίου.

Ούτω κραταιώς ηύξανε και ίσχυεν ο λόγος του Κυρίου”

(ο απόστολος Παύλος δέχεται ταραγμένους αντιπροσώπους από την Κόρινθο
και επιβλέπει το πρώτο κάψιμο ελληνικών βιβλίων από Χριστιανούς)


"Υπατία η Αλεξανδρινή (355 - 415) ή το ειδεχθέστερο έγκλημα όλων των εποχών" - The School of Athens Raphael, 1509–1510 Fresco, 500 × 770 cm Vatican City, Apostolic Palace

2009 μετά Χριστόν…

Επιλέγουν από την ιστορία, την ερμηνεύουν όπως θέλουν και επιτίθεντε ομαδόν σε όλους όσους διαφωνούν μαζί τους.

Η Ιστορία όμως δεν χαλκεύεται τόσο εύκολα.

Έκαψαν, κατέστρεψαν, σκότωσαν, βεβήλωσαν, απαγόρευσαν.

Για 1000 χρόνια καταπάτησαν το ιερό του Παρθενώνα και τον μετέτρεψαν σε χριστιανική εκκλησία. Διαμαρτύρονται στους Τούρκους, από την άλλη, για την μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί / μουσείο.

Δεν άφησαν ίχνος από τζαμί ή μεντρεσέ στην ελληνική επικράτεια, και από την άλλη, διαμαρτύρονται για τις χριστιανικές εκκλησίες σε Ιστανμπούλ και Τουρκία.

Διαμαρτύρονται για τις επεκτατικές (;) βλέψεις των σκοπιανών αλλά “διδάσκουν”, ονειρεύονται και προσδωκούν την κατάληψη μιας τούρκικης πόλης (Ιστανμπούλ) για να την κάνουν πρωτεύουσα του κράτους.

Δεν έχουν όρια, δεν έχουν φραγμούς, δεν σέβονται τίποτα, είναι αυθαίρετοι, αποφεύγουν να πληρώσουν φόρους, εκμεταλλεύονται τον εναγκαλισμό τους με το κράτος και την κοσμική εξουσία για να αποκτήσουν όλο και περισσοτέρα.

Απαγορεύουν την ανέγερση μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα, αλλά διαμαρτύρονται για τη θεολογική σχολή της Χάλκης.

Κατηγορούν το Ισλάμ για άσκηση πολιτικής και θεοκρατισμό και κάνουν τα ίδια με άλλα μέσα.

Απαγορεύουν την ελευθερία της έκφρασης και λογοκρίνουν όποιους μιλάνε για τον εβραιοχριστιανικό πολιτισμό τους.

Λογόκριναν το απόσπασμα απ’το ντοκυμαντέρ του Γαβρά, και ο υπουργός νεοελληνικού πολιτισμού Αντώνης Σαμαράς, όσο και ο καθηγητής Δημήτρης Παντερμαλής τους αντιμετωπίζουν είτε συντασσόμενοι είτε αμήχανοι είτε βουβοί.

Για τα εγκλήματα του χριστιανισμού δεν ομιλούν, δεν τα αναγνωρίζουν, δεν ζητούν συγνώμη.

Έφτασαν στο σημείο να καταφύγουν στην Ακαδημία Αθηνών, και να χρηματοδοτήσουν έρευνα της Ακαδημίας «περί της συμβολής της Εκκλησίας στη διάσωση του αρχαίου ελληνικού πολιτισμού (Μνημεία- Γραμματεία)».

2009 μετά Χριστόν, εγκλημάτων και ανομημάτων

Υπατία η Αλεξανδρινή – δολοφονήθηκε από χριστιανούς

Hypatia, 1885, by Charles William Mitchell (1854 - 1903) - Oil on canvas, 244.5 x 152.5 cm, Laing Art Gallery, Newcastle upon Tyne (Tyne and Wear Museums)

O πίνακας απεικονίζει την Υπατία την Αλεξανδρινή μετά από την επίθεση του χριστιανικού όχλου, που της έσκισε τα ρούχα, την βίασε, και την έσυρε σε μια εκκλησία, και στο τέλος την δολοφόνησε. Το ειδεχθές αυτό έγκλημα πιστώνεται εξ' ολοκλήρου στην Πατριαρχία έχοντας ως αποκλειστικό σκοπό να κατασιγάσει μια ισχυρή, ευφυή, και πνευματική γυναίκα. - Hypatia, 1885, by Charles William Mitchell (1854 - 1903) - Oil on canvas, 244.5 x 152.5 cm, Laing Art Gallery, Newcastle upon Tyne (Tyne and Wear Museums)

«Στην Υπατία, που στην λάμψη σου, στα λόγια σου κλίνω γόνυ
και υψώνω το βλέμμα μου προς τον έναστρο ουρανό του πνεύματός σου.
Γιατί προς τον ουρανό τοξεύει η πράξη σου,
προς τον ουρανό οδηγεί των λόγων σου η ομορφιά,
θεϊκή Υπατία.
Ω συ των πνευματικών επιστημών υπέρλαμπρο αστέρι».

(Παλλαδάς, «Ύμνος εις την Υπατίαν», Anthologia Graeca)

διαβάστε επίσης:

ποιός ήταν πραγματικά ο απόστολος Παύλος “Καθ’ οδόν με τον Παύλο” – Ριζοσπάστης


6 responses

  1. Δεν αμφισβητώ ότι έγιναν εγκλήματα κατά του αρχαίου ελληνικού κόσμου από “χριστιανούς” ή καλύτερα από οπαδούς του Χριστιανισμού.
    Στην προκειμένη περίπτωση όμως του Παρθενώνα αποδείχθηκε περίτρανα ότι επρόκειτο για ανιστόρητη διαστρέβλωση και ότι μερικοί δεν χάνουν την ευκαιρία να βγάλουν το άχτι τους για τον χριστιανισμό και την εκκλησία…
    Σήμερα διάβασα στο “Παρόν της Κυριακής” και αύριο που θα είναι ανοιχτό το διαδικτυακό φύλλο ελεύθερο στο κοινό θα το ανεβάσω, ότι ο Μανόλης Ανδρόνικος υποστήριζε ότι ό,τι διασώθηκε από τους αρχαίους ελληνικούς ναούς οφείλεται στην μετατροπή τους σε …εκκλησίες και ότι οι δυτικοί πρόγονοι των φίλων του κ. Γαβρά ήταν αυτοί που καταστρέψαν το περίκαλλο μνημείο… (ο Μοροζίνι το βομβάρδισε και ο Έλγιν το κατέκλεψε…)

    Τέλος πάντων, ο καθένας μπορεί να σταθεί αποσπασματικά σε διαφορετικά ιστορικά στιγμιότυπα και να δικαιώσει τις θέσεις του. Το σίγουρο είναι ότι όπως εμπαθείς και καταστρεπτικοί υπήρξαν οι πρώτοι χριστιανοί – όχι όλοι αφού άλλοι θεώρησαν τους αρχαίους φιλοσόφους σαν πρόδρομους της χριστιανικής θρησκείας – κατά των έργων της αρχαίας ελλάδας, παρομοίως σήμερα μεγάλη μερίδα ανθρώπων που δεν θέλουν να ακούσουν τίποτα για πατρίδα και θρησκεία – παραδόξως οι αρχαίοι υπήρξαν έντονα πατριώτες και θρήσκοι… – και θεωρούν οτιδήποτε σχετικό, αναχρονιστικό και συντηρητικό, πιστεύοντας ότι οι ίδιοι εκπροσωπούν μια πιο ανθρώπινη ιδεολογία, βάλουν με εμπάθεια και ενίοτε με κακοήθεια κατά του χριστιανισμού και ιδίως της Ορθοδοξίας, κάτι που αναιρεί την ανοιχτοσύνη του πνεύματός τους που θέλουν να πρεσβεύουν…
    Η συζήτηση για την Αρχαία Ελλάδα και τον Χριστιανισμό νομίζω πως είναι τεράστια και αδύνατη να διεξαχθεί στα πλαίσια κάποιων μηνυμάτων στο διαδίκτυο. Εφ’ όσον γίνει – κάπου αλλού – πρέπει να γίνει σε ένα επίπεδο όπου θα εξεταστούν αναδρομικά τι προσέφερε ο κάθε κόσμος στον Άνθρωπο και όχι εστιάζοντας σε μεμονομένα γεγονότα.

    Υ.Σ.
    Όταν προσωπικά μιλάω για Χριστιανισμό, εννοώ πάντα την Ορθοδοξία και σε καμιά περίπτωση τις δυτικές εκδοχές που φτάσανε ακριβώς στο αντίθετο άκρο.

    August 2, 2009 at 21:01

  2. “Παρθενώνας – η μέγιστη ύβρις των χριστιανών: επί 1000 έτη μετέτρεψαν τον ιερό ναό των Ελλήνων, το κορυφαίο επίτευγμα του Ελληνικού Πολιτισμού, σε ιουδαιοχριστιανική εκκλησία. Η επικράτηση των Οθωμανών έφτασε να βάλει τέλος σε αυτή τη φάρσα…”

    Έπρεπε να δουλεύατε σκλάβος στην κατασκευή του για να δω τι θα σήμαινε για εσάς… Φυσικά, θα σας είχαν στερήσει από πριν την παιδεία για να αντιληφθείτε το μεγαλείο του καθώς και δεν θα υπήρχαν πουθενά καταγεγραμμένες οι απόψεις σας επ’ αυτού και τα τυχόντα παράπονά σας π.χ. για τις συνθήκες εργασίας…

    “Επιλέγουν από την ιστορία, την ερμηνεύουν όπως θέλουν και επιτίθεντε ομαδόν σε όλους όσους διαφωνούν μαζί τους.”

    Αλίμονο εάν η ιστορία είχε μόνο μία ερμηνεία! Προασπιζόμενοι τα ιερά και όσιά μας γινόμαστε επιθετικοί – είναι ανθρώπινο.

    “Η Ιστορία όμως δεν χαλκεύεται τόσο εύκολα.”

    Κι όμως χαλκεύεται! Το απέδειξε ο κ. Γαβράς…

    “Έκαψαν, κατέστρεψαν, σκότωσαν, βεβήλωσαν, απαγόρευσαν.”

    Μιλάτε μήπως και για την στάση των Αρχαίων Ρωμαίων και Ελλήνων απέναντι στους πρώτους χριστιανούς πριν εδραιωθεί ο χριστιανισμός;

    “Για 1000 χρόνια καταπάτησαν το ιερό του Παρθενώνα και τον μετέτρεψαν σε χριστιανική εκκλησία. Διαμαρτύρονται στους Τούρκους, από την άλλη, για την μετατροπή της Αγίας Σοφίας σε τζαμί / μουσείο.”

    Προσωπικά κανένα παράπονο! Οι βυζαντινοί (δηλ. ρωμιοί) εβρισκόμενοι σε ηθικοπνευματική πτώση, αφού χάσανε την ψυχή τους, στο τέλος χάσανε και το ναό της λατρείας τους. Πάντα έτσι συμβαίνει και θα συμβαίνει αφού κυρίαρχος της ιστορίας είναι ο Θεός.

    “Δεν άφησαν ίχνος από τζαμί ή μεντρεσέ στην ελληνική επικράτεια, και από την άλλη, διαμαρτύρονται για τις χριστιανικές εκκλησίες σε Ιστανμπούλ και Τουρκία.”

    Νομίζω πως η μεγάλη αλλαγή επήλθε με την δημιουργία των εθνών σε κρατικές οντότητες όπου η ανοχή στο διαφορετικό εκμηδενίστηκε. Μέχρι τότε υπήρχε ανοχή ένθεν-ένθεν στα πιστεύω της άλλης πλευράς αν και κύρια φιλοσοφία του οθωμανισμού ήταν ο εξισλαμισμός παρέχοντας φορολογικά προνόμια και το …κεφάλι στην θέση του, κάθε χριστιανού…

    “Διαμαρτύρονται για τις επεκτατικές (;) βλέψεις των σκοπιανών αλλά “διδάσκουν”, ονειρεύονται και προσδωκούν την κατάληψη μιας τούρκικης πόλης (Ιστανμπούλ) για να την κάνουν πρωτεύουσα του κράτους.”

    Καλά είμαστε όπως είμαστε. Κάθε προσφυγή στον εθνικισμό είναι αποφυγή της εσωτερικής πνευματικής προόδου. Επιτρέψτε μας όμως να υπερασπιστούμε την πατρίδα μας απέναντι σε όσους θέλουν να την κατακτήσουν και να μας στερήσουν το δικαίωμα να πιστεύουμε τον Θεό μας ελεύθερα.

    “Δεν έχουν όρια, δεν έχουν φραγμούς, δεν σέβονται τίποτα, είναι αυθαίρετοι, αποφεύγουν να πληρώσουν φόρους, εκμεταλλεύονται τον εναγκαλισμό τους με το κράτος και την κοσμική εξουσία για να αποκτήσουν όλο και περισσοτέρα.”

    Συμφωνώ απόλυτα κι αυτά είναι λίγα μπροστά στην πραγματικότητα!

    “Απαγορεύουν την ανέγερση μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα, αλλά διαμαρτύρονται για τη θεολογική σχολή της Χάλκης.”

    Νομίζω πως δεν υπάρχει γνήσιος έλληνας χριστιανός να μην υποστηρίζει ότι πρέπει να γίνει τέμενος για τους μουσουλμάνους που ζουν στην Αθήνα. Οι προβληματισμοί κάποιων νομίζω πως έχουν να κάνουν με τις διαστάσεις που έχει πάρει η λαθρομετανάστευση και τις συνέπειες αυτής παρά με κάποια πεποίθηση ότι μόνο οι χριστιανοί έχουν δικαίωμα στην Ελλάδα να ασκούν την λατρεία της εκάστοτε θρησκείας τους.

    “Κατηγορούν το Ισλάμ για άσκηση πολιτικής και θεοκρατισμό και κάνουν τα ίδια με άλλα μέσα.”

    Συμφωνώ εν μέρει ότι συμβαίει.

    “Λογόκριναν το απόσπασμα απ’το ντοκυμαντέρ του Γαβρά, και ο υπουργός νεοελληνικού πολιτισμού Αντώνης Σαμαράς, όσο και ο καθηγητής Δημήτρης Παντερμαλής τους αντιμετωπίζουν είτε συντασσόμενοι είτε αμήχανοι είτε βουβοί.”

    Στο προκείμενο έχουμε να κάνουμε με σκέτη παράνοια αφού επρόκειτο τελικά για μια απάτη όπου φυσικά οι “αρμόδιοι” προτίμησαν να κρατήσουν τις θέσεις τους ίσως – δεν ξέρουμε σίγουρα – υπό την πίεση φορεών του εκκλησιαστικού χώρου και όχι να εκφράσουν θέση. Από όλες τις πλευρές πλήρης κατάρρευση!

    Κλείνω εδώ θα επανέλθω.

    August 2, 2009 at 21:36

  3. tortokas

    Το άρθρο που προανέφερα είναι εδώ :
    Ο αντικληρικαλισμός: μια ανίατη αναπηρία (της «Προόδου»)
    http://www.paron.gr/v3/new.php?id=43858&colid=&catid=33&dt=2009-08-02%200:0:0

    Το υπογράφω.

    August 2, 2009 at 23:44

    • tortokas

      Συγνώμμη διαφωνώ με αυτό :
      “Και δεύτερον επέμενε ότι το Μουσείο (το οποίο έχει αγοράσει το φιλμάκι) δεν έχει το δικαίωμα να διορθώσει τις ανακρίβειες που περιέχει.”

      Φυσικά, από την στιγμή που πρόκειται για καλλιτεχνική δημιουργία, άσχετα εάν το αγόρασε το φιλμάκι το Μουσείο, δεν μπορούσε από μόνο του να επέμβει επ’ αυτού χωρίς α συνεννοηθεί με τον κ. Γαβρά.

      August 2, 2009 at 23:48

  4. ΑΝ σας ενδιαφέρει η αλήθεια…

    Το δημοσίευμα της εφημερίδας ΠΑΡΟΝ δεν κομίζει γλαύκας εν Αθήναις.

    Το 2003 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Αρχέτυπο
    μια πολύ σημαντική και σοβαρή μελέτη, αρχειακή και ιστορική
    κάτω από το τίτλο “Το λυκόφως των Θεών” του Δημήτρη Κοργιανίτη.

    ΑΝ σας ενδιαφέρει η αλήθεια…

    – – –
    Από την Παλαιστίνη, πριν 2000 περίπου χρόνια, ξεκίνησε μια νέα θρησκεία που σύντομα έμελλε να γίνει παγκόσμια. Τι ήταν όμως αυτό που βοήθησε το Χριστιανισμό, γιατί περί αυτού πρόκειται, να επικρατήσει και να επιβληθεί σ’ έναν παγανιστικό κόσμο; Ποιες παράμετροι συντέλεσαν σε αυτό; Τι έκανε τους αρχαίους θεούς να σιωπήσουν και να οδεύσουν αμαχητί προς τη δύση τους; Συνέβη πράγματι έτσι; Η διάδοση του Χριστιανισμού και η παρακμή του Παγανισμού, λέξη στην οποία οι Χριστιανοί συνέπτυξαν όλες τις παραδοσιακές λατρείες, εκτός του Ιουδαϊσμού και των αιρέσεων, αποτελεί ένα αξιοθαύμαστο γεγονός, με το οποίο έχει ασχοληθεί μια πληθώρα ερευνητών. Ο Δημήτρης Δ. Κοργιανίτης, σ’ αυτήν την ιστορική μελέτη του, εξετάζει διεξοδικά τους παράγοντες που συνέβαλαν αποφασιστικά στην επικράτηση της καινούριας θρησκείας, τις συνθήκες που προετοίμασαν αυτήν την εξέλιξη, καθώς επίσης κάνει μια πλήρη αναφορά της αντιπαγανιστικής νομοθεσίας και πρακτικής των πρώτων Χριστιανών αυτοκρατόρων. Προσπαθεί να ρίξει φως στα πάμπολλα σκοτεινά σημεία αυτής της περιόδου, για την οποία τόσο οι πηγές όσο και οι απόψεις των μελετητών αλληλοσυγκρούονται. Γνωρίζοντας τις κακοτοπιές του όλου εγχειρήματος, σε μια εποχή που το θέμα φαίνεται να έχει αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην Ελλάδα, ο συγγραφέας καταγράφει τη συχνά αιματοβαμμένη ιστορία της εξάπλωσης του Χριστιανισμού, ελπίζοντας “απλώς να ρίξει λίγο λάδι στη φωτιά που ήδη έχει ανάψει”.

    August 3, 2009 at 06:31

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s