"We don't see things as they are, we see them as we are" Anais Nin

Άννα Παναγιωταρέα – πρωτοφανείς αντιδράσεις για την μη εκλογή της

επίσης διαβάστε “ANNA ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΕΑ- ο κόλαφος των blogs” 

Ένα κείμενο κατά της Λάσπης

1 Μαίου 2009: σοβαρά ερωτηματικά το πρωτοφανές περιστατικό παραποίησης κειμένου
στο “Δελτίο πολιτικού προβληματισμού”
από τους ίδιους τους συντάκτες του…

διαβάστε εδώ την μεθοδολογία τους:
“Άννα Παναγιωταρέα – οι απαντήσεις στις συκοφαντίες εναντίον της και τα παραποιημένα δημοσιεύματα”
———————————–

1022237

Η κυρία Άννα Παναγιωταρέα δεν κατόρθωσε να εκλεχθεί, να ανελιχθεί  στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ στη θέση του τακτικού καθηγητή.

Το θέμα προκάλεσε πρωτοφανείς αντιδράσεις και προβλημάτισε πολλούς ανθρώπους τόσο στα ΜΜΕ, όσο και στην ακαδημαϊκή κοινότητα.

Θα πρέπει να σημειώσουμε όμως, ότι πολλές από τις  αντιρρήσεις για το σχετικό θέμα που παρακολουθήσαμε το τελευταίο διάστημα ήταν υπερβολικές και άδικες.

Εννοούμε ότι, το να διαφωνείς δεν σημαίνει ότι (μπορείς να) βρίζεις και να μετέρχεσαι αθέμιτα μέσα…

Ο αυτόνομος λόγος, όταν τον δημοσιοποιείς τουλάχιστον,  προϋποθέτει δεοντολογία και όχι ύβρεις, αστήρικτες υποθέσεις και εμπάθεια, όσο ισχυρή και δίκαιη κι αν είναι η διαφωνία .

Μερικές από τις αντιδράσεις για την ανέλιξη της κας Παναγιωταρέα
στερούνται αυτονομίας, στερούνται δεοντολογίας…

Το βιογραφικό, τις σπουδές και τα ερευνητικά ενδιαφέροντα της κας Παναγιωταρέα
μπορείτε να τα βρείτε εδώ

Παρακολουθήστε τι γράφτηκε, μέχρι στιγμής,  στον ηλεκτρονικό τύπο

Βασίλης Νόττας 12/3

Το Βήμα 12/3

Indymedia 12/3

Nemo.gr 12/3

Press.gr  12/3

Παρα – ΜΜΕ 12/3

Το Δίκτυο 12/3

Ασύνταχτος Τύπος 11/3

La Ivolution 11/3

Tvxs 11/3

Indymedia (11/3)

Αληταριό 11/3

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ .taspanbinder6@gmail.com 11/3

klasikoperiptosi.gr 11/3


21 responses

  1. jItaNo EsKaPado

    ma edw den eggitai thema prosvolis anthrwpou apo anthrwpo, aggitai thema prosvolis tis koinonias apo anthrwpo, prosvolis anthrwpou apo ton eafto tou kai metepita antidrasis merous tis koinwnias pros tis prosvoles aftes.
    I agapimeni afti anaplirotria einai, pws na to pw, ena karkinoma, ena examvloma.
    Sas proskaloume na parasteitai o idios se mathima tis xwris vevaia na kanete aisthiti tin parousia sas(kathoti i agapiti anna ginetai arnaki brosta se tritous) kai na to syniditopoiisetai apo monos sas

    March 17, 2009 at 12:13

    • @ jItaNo EsKaPado

      πολύ έντονο το πάθος σας και δεν το καταλαβαίνω, πάντως. Οι χαρακτηρισμοί που δίνετε σχολιάζουν και το πάθος σας, ξέρετε.

      κάτι που έγινε ελάχιστα κατανοητό είναι ότι το θέμα που έθιξα είναι η προτεσταντική ηθική (μας) και ότι στην τάξη του λόγου προτιμάμε (για λόγους που εξηγούνται σε σειρά άρθρων) την δικαστικού τύπου αντιπαράθεση με αυτόν που διαφωνούμε.

      worldcity

      March 17, 2009 at 12:38

  2. mistounou

    Προφανως, θέλεις να διατηρησεις μια αντικειμενικη θεωρηση -γενικως και για ολα τα πράγματα- και θα μπορουσα να μιλω με τις ωρες για το πόσο λείπει η εντός ηθική, για το πόσο η τάξη του λόγου διαφέρει, για τον καθένα από εμάς. Βρισκόμαστε σε μια εποχή, που η πολιτικοί και τα Μ.Μ.Ε είναι μια ωραία αγκαλιά, περισσότερο από ποτέ. Η παιδεία, παραπαίει από τα θεμέλιά της, η δικαιοσύνη μόνο τυφλή δεν είναι, μόνη διέξοδος η προσωπική προσπάθεια και πρωτοβουλία. Δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες της υπόθεσης, ούτε γνωρίζω τα τυπικά προσόντα που πρέπει να έχει κανεις, για να διδάξει στο πανεπιστήμιο. Ξέρω μόνο, ότι αν αδρανούσαν παντελώς οι φοιτητές, εγω, εδώ που είμαι, δεν θα γνώριζα τίποτα. Στη σημερινή εποχή, δεν έχουμε την πολυτέλεια να μιλάμε με ψυχραιμία για την αλήθεια. Αρκεί να αποκαλυφθεί ένα μέρος της -έστω- τόσο σκοτάδι, ρε παιδιά

    April 28, 2009 at 11:24

    • “We don’t see things as they are, we see them as we are” Anais Nin,

      δεν υπάρχει ούτε κατά νου η “γενικώς και για όλα τα πράγματα αντικειμενική θεώρηση” και για όλα τα πράγματα. Ούτε μας ενδιέφερε σαν στάση και ούτε, σαν διαδικασία παράγει αποτέλεσμα. Αν βλέπατε το ιστότοπο αυτό, ίσως διαπιστώνατε ότι η αποστασιοποίηση και η αντικειμενικότητα λείπει. Επειδή προφανώς δεν το γνωρίζετε, θα ήθελα να σας πω ότι το παρόν ιστολόγιο προήλθε από το το “σοκ” που δεχτήκαμε όταν το περασμένο καλοκαίρι ο Ανατόλι Βασίλιεφ ανέβασε την παράσταση της Μήδειας, και αντιμετωπίστηκε ως άχρηστος. Ο Βασίλιεφ… Στην Ελλάδα, ιδιαίτερα εδώ, έχει “οργανωθεί” ένα κοινό όπου η συνήθειά του είναι να βρίζει, να ακυρώνει, να απειλεί και να συκοφαντεί επειδή, πολύ απλά, δεν συμφωνεί. Είναι ικανό να αγοράσει εισιτήριο και να κάνει 320 χλμ για να βρίσει. Αυτό, λοιπόν, το κοινό δεν εμφανίστηκε ξαφνικά πέρσι, και δεν έπαψε να υπάρχει από τότε. Είναι ένα κοινό το οποίο παράγει πραγματικότητες (λίγο διαφορετικές από αυτές των αρνήσεών του) διαρκώς…

      Τα υβριστικά mail (με αφορμή το θέμα ανέλιξης της κας Παναγιωταρέα) που έχουν σταλεί στη διεύθυνσή μας ξεπερνούν, για άλλη μια φορά τα εσκαμμένα. Ανώνυμα, κρυφά, αυθαίρετα, χωρίς να ενδιαφέρονται σε ποιόν γράφουν, αλλά με την εμμονή να γράφουν και να ακυρώνουν.

      Αναφέρεστε στο τι αντιμετωπίζουμε καθημερινά στην Ελλάδα, όμως, χωρίς να έχω κάτι να διαφωνήσω θα υποσημείωνα, όμως, ότι δεν μπορεί να γίνεται μετάθεση και μετονομασία της νεοελληνικής πραγματικότητάς (μας) και να φταίει τόσο απλά ο σφιχτός εναγκαλισμός πολιτικών και ΜΜΕ. Αυτό που βλέπουμε και μας θλίβει (αν μας θλίβει) είναι κοινή συνυπευθυνότητα, και θα έλεγα, ακόμη περισσότερο με το μεγαλύτερο βάρος να πέφτει σε εμάς, το οποίο διαρκώς αρνούμαστε και εξαντλούμε, έτσι, τα επιχείρήματά μας στις διαπιστώσεις.

      Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αν είναι να γνώριζα την “πραγματικότητα” μέσω των “αυτόνομων” φοιτητών θα έπρεπε να ξανα-θέσω το ερώτημα τί κάνω σε αυτή τη χώρα. Οι “αυτόνομοι” φοιτητές, καμιά 11-12 στον αριθμό, ήταν αυτοί που έβριζαν και απειλούσαν την ακεραιότητα και τις οικογένειες των εκλεκτόρων κατά την προσέλευσή τους.

      Είναι, ξέρετε, και αυτό μια πραγματικότητα, μια αλήθεια που αναδύθηκε μέσα από την ιστορία… Με την οποία προσωπικά δεν μπορώ να σχετιστώ.

      Το τυπικό της διαδικασίας παραβιάστηκε, άνθρωποι απειλήθηκαν, η απόφαση του υπό απειλή και εκβιασμό εκλεκτορικού σώματος είναι ΆΚΥΡΗ. Ακόμα και αν διαφωνεί κάποιος.

      Εμένα η γνώση που μου πρόσφεραν οι “αυτόνομοι” φοιτητές μου είναι πολύτιμη. Για άλλους λόγους όμως…

      Καταλαβαίνω πολύ καλά τι εννοείτε όταν λέτε ότι “στη σημερινή εποχή, δεν έχουμε την πολυτέλεια να μιλάμε με ψυχραιμία για την αλήθεια.” Και συμφωνώ αν, ως βάση, έχουμε ότι αυτό δεν μπορεί να σημαίνει ότι θα κάνουμε οτιδήποτε για να την κρύψουμε. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό συνέβη.

      Η βία των φοιτητών, αν προσέξατε, είναι απολιτίκ και τυφλή, ο λόγος τους είναι πεζός και αποσπασματικός. Φωνή που περιείχε μόνο βρισιές, συκοφαντίες, διαπιστώσεις, εκτιμήσεις.

      Με την πραγματικότητα που παρήγαγαν οι εν λόγω φοιτητές,
      προφανώς δεν συντάσσομαι,
      γιατί ζω διαφορετικά.
      Και αλλού.

      εσείς;

      worldcity

      April 28, 2009 at 18:03

  3. mistounou

    Ζω και βράζω στο ζουμί μου, τόσο κοντά ώστε να τυφλώνομαι και, τόσο μακριά, ώστε ποτέ να μην τα γνωρίζω όλα. Εν ολίγοις, όλα στο νου μου είναι. Χαίρομαι, για την γνωριμία

    April 29, 2009 at 11:20

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s